Plan 9 from Outer Space
Wonky sets. A wonky script. Toy flying saucers on visible strings. It’s both midday and midnight in most scenes. Dracula and Vampira are here—but the film forgets they are vampires. And sometimes Dracula is really a chiropractor in disguise. If this is Plan 9, Plans 1 to 8 must have been terrible.