The Accompanist
In Nazi occupied Paris, shy Sophie is hired to play piano for Irene, an elegant singer. Initially in awe of her and her husband, a wealthy but ethically questionable businessman, Sophie soon becomes unwillingly drawn into their life, as she becomes the go-between for Irene and her lover Jacques.