The Ladykillers
Professor Marcus rents a room from the delicate Mrs. Wilberforce and is soon joined by four sinister friends. Claiming to be a string quartet, they are actually plotting a robbery. After the heist, Mrs. Wilberforce uncovers the truth, therefore she must be eliminated. But who will do the deed?