Zelig
This mockumentary (false documentary) with period scenes traces the mysterious life of Leonard Zelig, a human chameleon, through newsreel footage of his celebrity encounters and interviews with the people who knew him. Eudora, psychoanalyzing Leonard, discovers that he suffers from a lack of love.