Muse
Filmed on the fabled Greek island of Hydra, Paweł Pawlikowski’s playful, virtuosic short is a modern myth that dazzles in dynamic black and white. Adding flashes of high fashion to shades of early cinema, model and actor Małgosia Bela strikes the poses of a fearless muse with chameleonic style.