A Clockwork Orange
In a dystopic future Britain, Beethoven-loving Alex heads the ‘Droogs’. A gang of proto-punks whose ultra-violent tendencies dictate their macabre nightly adventures in crime. When captured, Alex submits to equally torturous methods of psychological conditioning to earn back his freedom.