Dracula
After his wife dies, a 15th-century prince renounces God and becomes a vampire. Centuries later in 19th-century London, he sees a woman resembling his late wife and pursues her, sealing his own fate.
No stranger to the supernatural, Caleb Landry Jones confers his eerie screen presence on Count Dracula in this thrilling take on Bram Stoker’s undying Gothic novel. With eye-popping spectacle, Luc Besson adds his cinéma du look stylings to an iconic tale of salvation, damnation, and bleeding hearts.