Notturno
Shot over three years on the borders between Iraq, Kurdistan, Syria and Lebanon, Notturno depicts the everyday struggles of people attempting to rebuild their lives amongst the devastating effects of civil wars, dictatorships, foreign invasions, and the deadly presence of ISIS.