No strangers to the twisted corners of the human psyche, dream team Yorgos Lanthimos and Emma Stone take a tumble down the rabbit hole of conspiracy theories in this brutally funny satire. Sending an electric shock to the system, Bugonia serves up a macabre remedy for the societal ills of our time.