The Perks of Being a Wallflower
Pittsburgh, 1991. The painfully shy Charlie begins his first year of high school—the recent death of his best friend casting a shadow over his mental health. When he finds friendship in a pair of free-spirited seniors, Charlie rediscovers the joys of friendship, music, and first love.