Koshish
Drama about a deaf and mute couple and their conflicts with society., depicting their pain and struggle to chisel out a niche for themselves in a desensitized society.
Sensitively illustrating the day-to-day ups and downs of speech and hearing impaired couple, lyricist and poet Gulzar’s directorial venture Koshish is an endearing romantic drama. The moving performances by lead actors Sanjeev Kumar and Jaya Bhaduri make this film an unforgettable watch.