Pontypool
When a virus breaks out in a small Ontario town, it falls to local radio DJ to determine the cause and find the cure. This ingenious twist on the classic zombie theme pulls no punches, delivering the requisite genre shocks and horrors whilst maintaining a wicked sense of humour throughout.