Spa Night
With his latest The Wedding Banquet making a splash, Andrew Ahn’s intimate coming-of-age debut is another keen-eyed portrait of the queer Asian-American experience. A heartfelt ode to the vibrant Koreatown of Los Angeles that also digs deep into the hidden prejudices that exist within the community.