Bergman Island
Filmmaker couple Chris and Tony retreat to Fårö island for the Summer to write in the same place Bergman lived and found inspiration. As both work on their scripts, souvenirs of Chris’ first love resurface. However, soon the lines between fiction and reality begin to blur and tear them apart.
Vicky Krieps, Tim Roth, and Mia Wasikowska star in this bewitching fable from Mia Hansen-Løve. Shot on Fårö where Ingmar Bergman made some of his greatest films, this sun-kissed voyage sails across the past and the present, fiction and reality, probing the prickly yet romantic process of artmaking.