Borgo
Melissa, 32, a seasoned prison guard, moves to Corsica with her 2 young children & her husband, for a fresh start.
She joins a penitentiary center like no other. Here it is said that “it is the prisoners who watch over the guards.” Pietri, a young inmate recognizes her.