Boy
New Zealand, 1984. Boy, a devout 11-year-old Michael Jackson fan, lives on a farm with his gran and brother, and dreams of his heroic absent father. One day his father reappears, eager to find a bag of money he buried before his arrest. Will his father live up to Boy’s lofty expectations?