Damnation
Six years before his magnum opus Sátántangó, Hungarian maestro Béla Tarr joined forces with writer László Krasznahorkai for this masterful cosmic burlesque. A noir-inflected tale of betrayal and revenge, Damnation is a perversely powerful plunge into the wretched depths of the human soul.