Dreams
Believing his lover will support him, a young Mexican ballet dancer crosses the border to pursue his dreams in San Francisco. But as ambition and love clash with harsh realities, he must face the true nature of their relationship.
Reuniting with actor Jessica Chastain, Mexican writer-director Michel Franco returns with this nettlesome provocation: a barbed examination of liberal hypocrisy. Pointedly hinging on a transgressive, star-crossed love affair, Dreams eviscerates the guilt-assuaging tenets of philanthropic patronage.