Cult Swedish internet-rap sensation Yung Lean gets raucous as the star of this ferocious music video, directed by Romain Gavras. Giving Britain’s gritty schoolyards a bracing sci-fi makeover, the French filmmaker elicits otherworldly spectacle from boisterous antics.