Guerrilla: The Taking of Patty Hearst
Kidnapped by the Symbionese Liberation Army before converting to the terrorist group’s cause, Patty Hearst was a wildly controversial figure. Interviewing members of the SLA but eschewing psychological profile, Guerrilla examines the cultural context of an extraordinary moment in American history.