Hanagatami
Spring, 1941. Sixteen-year-old Toshihiko attends school in the coastal town of Karatsu, where his aunt cares for his ailing cousin. Immersed in the seaside’s nature and culture, Toshihiko soon befriends the town’s other extraordinary adolescents as they all contend with the war’s gravitational pull.