I Still Hide to Smoke
Fatima is the manager of a Turkish bath where dozens of women come every day to share hopes and fears with their peers. They stroll around naked, smoke, as well as talk about sex, politics and religion. Each one of them, however, is not oblivious to the tumultuous reality that is unfolding outside.