Jefferson Circus Songs
Suzan Pitt invites us to a procession decorated with balloons, confetti, and the odd bit of flatulence in this outrageously enjoyable short. Mixing a cast of performers into her stop-motion world of idiosyncratic illustrations, the filmmaker amps up the slapstick humor and revels in topsy-turvy fun.