Lolo
On holiday, Parisian sophisticate Violette falls in love with geeky Jean-René. As the summer ends, he wastes no time in joining her in Paris. But there’s trouble in paradise. Violette’s ultra-possessive 19-year-old son Lolo is determined to sabotage their relationship, by any means necessary.
The multitalented Julie Delpy brings her signature brand of offbeat humour to this delightfully acerbic comedy of oedipal influence. Balancing multiple points of tension with charming ease, Delpy’s direction brings the worst out of her characters but happily revels in the chaos that ensues.