Our Voice of the Earth, Memory and the Future
Recently restored, Marta Rodríguez and Jorge Silva’s mystical first feature allies political force with aesthetic beauty. Cherishing the imperiled land and rituals of an indigenous people in Colombia, the couple’s rousing poetic documentary traces how history is made and cultures are kept alive.