Pillion
Colin, a timid man, meets Ray, a confident biker gang leader, who initiates him into a submissive relationship, challenging Colin’s mundane existence and prompting personal growth through their unconventional dynamic.
Gleaming motorcycle bodywork reflects kinky mind games in director Harry Lighton’s startling and alluring debut, an erotic tragicomedy dressed in buffed-leather black. Harry Melling is crushingly sensitive as a young man submitting to the savage will of Alexander Skarsgård’s sphinxlike Adonis.