The Sparrow in the Chimney
Karen lives with her husband Markus and their children in her idyllic childhood home. Karen’s sister Jule and her family are visiting for Markus’ birthday. The two women could not be more different. Soon, grim reminders of their deceased mother incite Jule to rebel against her domineering sister.
Chimney? Sparrow? That’s just the start of all the untameable commotion in this fuming domestic drama. Throwing a headless chicken, flaming feuds, and a scalding Maren Eggert into a combustible menagerie, the Zürchers unsettle a meticulous setup with viciousness and ominous spots of blood.