Two teenage girls in suburban Connecticut rekindle their unlikely friendship after years of growing apart. In the process, they learn that neither is what she seems to be, and that a murder might solve both of their problems.
An early showcase for Anya Taylor-Joy and Olivia Cooke’s talents, this wicked high-society satire plots a perfect Hitchcockian murder. A dark morality tale spun from inside the ivory towers of upper-middle-class America, Thoroughbreds is shaded with the deadpan humor of a Wes Anderson film.