The winner of Cannes’s Un Certain Regard award in 2021 is the visceral story of a young woman’s struggle to free herself from the grip of her father—and the patriarchy with it. With the intensity of a thriller, this stirring feminist portrait announces a tremendous talent in director Kira Kovalenko.