Vodka Lemon
In a remote village in post-Soviet Armenia, Hamo, a widower with a pitiful pension and three worthless sons, travels daily to visit his wife’s grave. There he meets the lovely Nina, who is visiting her late husband’s grave. All seems hopelessly bleak, but their unexpected love revitalizes them.