Yaban
An expatriate in Turkey, Claire pays the services of a smuggler to flee the country with her only daughter, whose custody she has just lost. But he abandons them in a dilapidated house in the middle of the forest.
A gripping exploration of identity and survival, this haunting immigration tale delves into the primal instincts that flare up when civilization’s facade crumbles. An unflinching look at the human condition, Tareq Daoud’s debut feature transforms the wild into a metaphor for the untamed psyche.