Yves Saint Laurent: The Last Collections
Banned for 20 years, this transfixing portrait of YSL comes to life doubling as a zombie film, capturing the thick atmosphere around the fashion myth and the intricacies of a relationship with Pierre Bergé where power, love and creative genius intersect. We bet PTA saw it when making Phantom Thread!