Parade
Juggling the roles of emcee and performer, Jacques Tati hosts a series of circus acts in a music hall for a family audience. The spectators—adults and children alike—are invited to participate in the rambunctious variety show, which encompasses acrobatics, magic tricks, and pantomime routines.