Savage
An exploration of masculinity and violence. A story of obsession and revenge, as a man tries to come to terms with a brutal, random attack and it’s consequences.
In this taut, high-wire revenge thriller, a disaffected press photographer struggles to reckon with the psychological wounds of a violent attack. Director Brendan Muldowney’s Dublin is a city of immense foreboding, ripe with the threat of inexplicable violence.