Tendaberry
A whirlwind mix of DV tapes and 16mm stock, Haley Elizabeth Anderson’s singular debut transforms the concrete jungle of New York into a delicate tapestry of emotions. Charting the four seasons of a magnetic young woman unsettled by change, Tendaberry composes an urban symphony in the key of love.