Incoherence
A teacher hides his pornographic magazine from a female student. A jogger steals milk and blames it on a newspaper delivery boy. A drunk man desperately searches for a public toilet late at night. Over three episodes, three respectable middle-aged men find themselves behaving badly.
Made with his signature blend of acidic satire and social critique, this witty graduation short from Parasite auteur Bong Joon Ho is a delightful prelude to an illustrious career. Contrasting public righteousness with private vice, Incoherence boldly strips Korean elites of their hypocritical masks.