The Fall
In this inimitable cult classic starring a magnetic Lee Pace, singular filmmaker Tarsem crafts a magical love letter to the power of storytelling and the human imagination. Now restored in spectacular 4K, this visual feast of magnificent costumes and stunning locations rivals the wildest of dreams.