Burning
An international hit for Lee Chang-dong, this sensuous and sinister story of obsessive love crackles with the flames of foreboding. Starring Steven Yeun and newcomer Yoo Ah-in, Burning twists a Haruki Murakami story into a profound examination of male violence and contemporary capitalism.