Clifford
Pint-size Clifford is a handful, and his parents do the best they can to deal with him. But when one of his outbursts prompts a plane they’re flying on to land mid-flight, his parents put their foot down.
Casting a grown man as a ten-year-old boy, this audaciously bizarre farce puzzled critics. Since reclaimed as a daring experiment in high-concept comedy, Clifford strikes improvisatory gold with its central duo—pairing a brazenly out-there Martin Short with an exquisitely exasperated Charles Grodin.