A pivotal classic that marked the rise of the 1970s kung fu craze, Jeong Chang-hwa’s international crossover hit ruled box-office charts upon its release in America. Starring martial arts legend Lo Lieh, this audacious tale of red-hot vengeance punctuates gravity-defying battles with startling gore.