Green
Taking the driver’s seat is no joke in Alonso Ruizpalacios’s taut thriller. Adding firearms, macho chitchat, and wads of cash to the commonplace nightmare of metropolitan traffic, this ticking time bomb is an exhilarating crash course in what not to do at work—guaranteed to get the heart racing!