Jesús López
A young race driver dies, leaving his town in shock. His cousin Abel, an aimless teenager, is tempted to take his place. He moves in with Jesus’ parents, wears his clothes, and even goes out with his friends and ex-girlfriend. Soon, the resemblance to his cousin becomes disturbing.