Night on Earth
Before his broader anthology film Coffee and Cigarettes, Jim Jarmusch traversed five cities for this tragicomic travelogue, a series of symmetrical vignettes that explore the ephemeral interactions and fleeting relationships between taxi drivers and their passengers. Featuring Gena Rowlands!