Passages
Three lovers spin in a vortex of pent-up desire and resentment in Ira Sachs’ fresh, honest and acerbically funny take on messy, modern relationships. Just like its dynamic leads—Franz Rogowski, Adèle Exarchopoulos and Ben Whishaw—this refreshingly fluid relationship drama simply oozes sex appeal.