Pinball
A moveable feast of fantastic colors and geometric motifs, Suzan Pitt’s cyclonic animated short playfully resists the tyranny of storytelling. Imbued with the avant-garde spirit of 20th-century abstract art, this shape-shifting wonder beckons us to let our eyes—and our minds—roam wild and free.