The Dreamers
Paris, ‘68. American student Matthew meets twins Theo and Isabelle at a protest. Sharing a love for film, the three become fast friends and spend summer at the twins’ bohemian flat. As riots rage outside, the trio embarks on a sensual and transgressive journey that will alter Matthew’s life forever.
Infatuated with cinema, revolution, and youth, The Dreamers smolders with the sense of possibility that suffused the city of love in 1968. Recently restored, this seductive homage to the French New Wave stars Louis Garrel and Eva Green as the smoking-hot instigators of a tempting ménage à trois.