The Prey
On coming out of school, a father fetches his two sons Giulio, 11, and Lorenzo, 9. In his new flaming sports car, the father drives the children to their old house in the country for the weekend, unknown to the mother. It’s Giulio’s birthday and the father gives him a shotgun as a present.