When the Olympus Collides with the Pampas
Rising steam, creamy silk, and the tautness of stretched canvas: Sol Miraglia and Hugo Manso’s observational portrait of Ricardo Cinalli delights in contrasting substances and textures. The Olympus of painting reflects on ephemerality and the artistic body, confronting the crushing passage of time.