Wherever the Path Takes Us
Havva moves to Madrid with her boyfriend but soon feels adrift, challenged by language barriers and a growing sense of isolation. She searches for connection, finding brief solace in moments shaped by shared emotion.
In her debut short, Elif Büşra Keleş captures the subtle pressures of displacement through a confined 4:3 frame, following an actor negotiating shifting fears. In its final widening moment, the film finds fragile hope, as music and love give shape to a new place of belonging.