Josh and Cornelia are a happily married, middle-aged NYC couple. When Josh, a filmmaker, attempts to overcome an artistic blockage through a new friendship with a hipster couple, he and Cornelia find themselves neglecting their friends in favor of spending time with the uninhibited Brooklynite pair.
Noah Baumbach revisits the middle-age experience: this time with a couple (Stiller, Watts) whose relationship needs to rekindle its sense of youth (enter: Driver, Seyfried)—or so they think. A reckoning with adulthood, commitment, and genuine artistry that is at once hilarious and tender.